İl Milli Eğitim Müdürü Aytekin Yılmaz, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda öğrencilere, velilere ve öğretmenlere seslenerek başarı, emek ve dayanışma vurgusu yaptı.
Haber
İl Milli Eğitim Müdürü Aytekin Yılmaz, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesi dolasıyla bir mesaj yayımladı. Yılmaz, mesajında şunları dile getirdi: “Sevgili öğrencilerimiz, kıymetli velilerimiz ve değerli meslektaşlarım; bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlamanın huzurunu ve mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz. Geride bıraktığımız bu süreç; öğrenmenin, gelişmenin, paylaşmanın ve birlikte başarmanın en güzel örneklerine sahne oldu. Her gün yeni umutlarla açılan okul kapılarımız, bugün bir tatilin heyecanıyla kapanırken geride nice başarı hikâyesi, güzel anılar ve güçlü kazanımlar bırakıyor. Sevgili öğrencilerimiz, sizler; yarınlarımızın umudu, ülkemizin en büyük gücü ve Türkiye Yüzyılı'nın mimarlarısınız. Bir yıl boyunca gösterdiğiniz azim, gayret ve öğrenme isteğiyle hepimizi gururlandırdınız. Şimdi dinlenme, eğlenme ve kendinizi yeniden keşfetme zamanı. Ancak unutmayın ki öğrenmek sadece okul sıralarında gerçekleşmez. Bir kitapta, bir yolculukta, bir sohbetin içinde ya da merakla baktığınız bir doğa manzarasında da yeni bilgiler saklıdır. Yaz tatilini; okuyarak, araştırarak, spor yaparak ve yeni deneyimler kazanarak değerlendirmenizi temenni ediyorum. Kıymetli velilerimiz, eğitim yolculuğunun en önemli paydaşlarından biri sizlersiniz. Çocuklarımızın her başarısında sevginizin, sabrınızın ve desteğinizin büyük payı bulunmaktadır. Bu süreç boyunca eğitim ailemize verdiğiniz katkılar için teşekkür ediyorum. Yaz tatili, çocuklarımızla daha fazla vakit geçirmek, onların duygu dünyalarını anlamak ve birlikte kaliteli anılar biriktirmek için kıymetli bir fırsattır. Sevgiyle büyüyen her çocuk, geleceğe daha güçlü ve güvenle yürür. Değerli meslektaşlarım, bir yıl boyunca öğrencilerimizin hayatına dokunan, onların geleceğini şekillendiren siz kıymetli öğretmenlerimize gönülden teşekkür ediyorum. Sizler yalnızca bilgi aktaran değil; umut veren, yol gösteren ve karakter inşa eden eğitim neferlerisiniz. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ifade ettiği gibi, "Yeni nesil sizin eseriniz olacaktır." Bu eser; sabrınız, emeğiniz ve fedakârlığınızla her geçen gün daha da güçlenmektedir. Yaz tatilinin sizlere dinlenme, yenilenme ve yeni eğitim öğretim yılına enerji toplama fırsatı sunmasını diliyorum. Bugün her zamankinden daha fazla biliyoruz ki güçlü bir gelecek; bilgiyle donanmış, milli ve manevi değerlerine bağlı, araştıran, üreten ve sorumluluk sahibi nesillerle mümkündür. Bu hedef doğrultusunda Yalova eğitim ailesi olarak aynı inanç ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Bu vesileyle; öğrencilerimizin neşeyle dolu, velilerimizin huzurlu, öğretmenlerimizin ise dinlenerek güç topladığı güzel bir yaz dönemi geçirmelerini temenni ediyorum. Yeni eğitim öğretim yılında sağlıkla, umutla ve aynı heyecanla yeniden buluşmak dileğiyle.”